Med det bra kommer något dåligt

Så bra nyheter idag att sommarjobbet är fixat. Känns extremt bra att veta vad man ska göra i sommar istället för att stressa ihjäl sig för att fixa ett jobb eller gå arbetslös utan pengar i sommar. Dock så kommer det dåliga nyheter med dem bra och det är att som det ser ut nu så kommer jag inte få ledigt när min kusin slutar 9an eller när min kompis tar studenten. Det känns riktigt surt med tanke på att jag missa föra året när min bror sluta nian och fick inte se min andra vänner springa ut då dem valde att lägga så alla tog studenten samtidigt föra året. Men ja, sånt är väl livet då. Eller som alla vuxna säger "man kan inte få allt, såhär är det att bli vuxen å jobba" 
Gammal bild från sista halvåret på frisör utbildning.  Min saknade Kiba! 


Allmänt | |
Upp