Stockholm del 1

Denna helg har varit toppen! I fredags så åkte jag och BimBim efter jobbet mot Stockholm för att spendera hela helgen där. På fredags kvällen tog vi det bara lugnt och jag lyckades skada min tå. Klant som jag är så snubblade jag på tröskeln in på toalet när jag kom i full fart för att borsta tänderna. Så min tå är i en blå/röd skala just nu. 
På lördagen så tog vi det bara allmänt lugnt, vi gick och köpte mat och kolla film och sen vid halv sex så åkte vi in mot stan. Mitt i allt då hade vi helt glömt bort att den var nationaldag så när vi skulle ta oss till Kina teatern så vart vi fast på fel sida av vägen pågrund utav att kungen & co skulle ju komma i karavan för att fortsätta till Skansen. Så vi vart lite fast där tills allt var över. Sen så hade BimBim köpt biljetter till Miranda Sings så när vi tillslöt kunde ta oss över vägen så gick vi raka vägen till Kina teatern. Jag som inte har jätte koll på vem Miranda Sings är hade inte så jätte höga förväntningar. Men det var jätte, garvade i bland så jag fick ont i magen.
Efter föreställningen så drog vi och käkade och fick längst hamnen. Sen bestämde vi oss för att ta en promenad ner till slottet och i gamla stan. Det var så himla skönt att det var varmt ute och att det var hair fast klockan var efter tio på kvällen. På söndagen tog vi en promenad ner till Ulriksdals slott och gick där nere och filosoferade.
Oj vad lång det här blev nu, det var ju inte riktigt meningen! 








Allmänt | |
Upp